10 lis 2013

Mój idealny puder- czyli kilka słów o moim ostatnim odkryciu. :)

Dziś chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat mojego pudru matującego. Ostatnio w moje ręce trafił puder firmy Manhattan- Soft Mat Loose Powder. 


 Jak zawsze dziwnym zbiegiem okoliczności najlepsze kosmetyki trafiają do mnie przypadkowo. Tak samo było tym razem, a to wszystko dzięki mojej przyjaciółce. ;) Ale przejdźmy do konkretów. Otóż jeśli chodzi o puder, to zawsze byłam wymagającą osobą. Jak dla mnie powinien mieć naturalny odcień, dawać wrażenie "lekkości" na twarzy, ale przede wszystkim powinien dobrze i długotrwale matować. Jednym słowem zadaniem pudru jest idealne wykończenie całego makijażu (tak, wiem, pewnie każda z Was o tym wie.. :P). Soft Mat Loose Powder jest właśnie takim pudrem. Mam mieszaną cerę, dlatego moja strefa T potrzebuje dobrego krycia. Zamknięty jest w estetycznym pudełku, które spokojnie można włożyć do torby (co jest bardzo przydatne ;)) bez obaw, że wysypie się zawartość opakowania. Jest bardzo drobno mielony, a dzięki średnim oczkom nie wysypuje się go ani za dużo, ani za mało. Puder nie wysusza skóry i jest bardzo wydajny (używam od miesiąca, kilka razy dziennie i nie zużyłam jeszcze połowy 20 g opakowania). Jedynym mankamentem jest gąbka, która dodana jest do pudru. Ja po prostu nie używam takich gąbek, zdecydowanie wolę pędzel, którym mogę nałożyć wszystko równomiernie. Jestem zachwycona tym kosmetykiem. Z pewnością zagości w mojej kosmetyczce na dłużej.



A Wy jakiego używacie pudru? Miałyście kiedyś styczność z pudrem bądź kosmetykami firmy Manhattan?  

6 komentarzy:

  1. Wstyd się przyznać ale pudru nie używam prawie wcale :)) Korektor pod oczy, tusz do rzęs i to koniec mojego makijażu :) Ten wygląda dość fajnie. Też mam problemy ze strefą T... :/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Manhattanem do czynienia nie miałam póki co. Chociaż o pudrach słyszałam dużo dobrego :). Sama używam transparentnego od Vichy i uważam, że jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam go :)
    Zapraszam Cię do mnie na bloga na którym znajdziesz analizę składów kosmetyków , przepisy na zdrowe posiłki oraz na kosmetyki zdrowawiedza.blogspot.com oraz do obserwowania mnie odwdzięczę się tym samym

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś ten puder, bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam teraz sypki z pearl i jest cudowny, teraz nie wyobrażam sobie innego niż sypkie ;d
    nad manhattanem też się zastanawiałam, na pewno wypróbuję ;d

    OdpowiedzUsuń