22 lut 2014

Libster Award!

Chciałabym podziękować wszystkim, którzy nominowali mnie do Libster Award.
Bardzo Wam dziękuję dziewczyny: Patt , Marta i Beata :**
Niestety z braku czasu nie mogę odpowiedzieć na wszystkie nominacje. Z racji tego, że pierwsza nominowała mnie Patrycja z bloga http://pattxoxo.blogspot.com/ , to właśnie na Jej pytania zamierzam odpowiedzieć :)

Moje odpowiedzi.

1. Dlaczego założyłaś bloga ?

Już od dawana zamierzałam założyć blog. Odkąd pamiętam zawsze chętnie czytałam porady, przeżycia czy opinie innych blogerek :) W sumie przyczyniła się do tego również moja przyjaciółka, Pati, bardzo Ci za to dziękuję :* Teraz robię to co lubię :)


2. Jakie miejsce na świecie chciałabyś odwiedzić ?

Moim wielkim marzeniem jest odwiedzić Jamajkę. Uwielbiam takie klimaty. Słońce, plaża, woda :) Konkretnie chciałabym jechać do Kingston- stolicy Jamajki :* Z drugiej strony wiem, że jest to miejsce, gdzie bardzo trudno żyje się ludziom. Mieszkańcy Jamajki ciągle borykają się z ciągle rosnącym problemem przestępczości czy skrajnym ubóstwem.

3. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku ?

Co do pory roku, to dość trudne pytanie. Uwielbiam wiosnę, wszystko budzi się do życia, dookoła pełno zieleni i jest to moja pora roku urodzenia :) Ale oczywiście kocham też lato. Jak nie kochać słońca, plaży, wakacji i odpoczynku? <3

4. Jakie masz zainteresowania ?

Interesuję się modą, wystrojem wnętrz. Uwielbiam się tym zajmować, sprawia mi to mnóstwo radości :) Oprócz tego ważny jest dla mnie sport oraz ostatnio tematyka związana ze zdrowym odżywianiem. Nie wyobrażam sobie również życia bez muzyki :)

5. Jaki jest Twój ulubiony sklep odzieżowy i kosmetyczny ?

Co do ulubionych sklepów odzieżowych i kosmetycznych to nie mam takich. W tym temacie jestem otwarta na nowe propozycje :P

6. Jakie najbardziej podoba Ci się imię dla dziewczynki i chłopca ?

Hmm, to bardzo ciekawe pytanie. Dla dziewczynki podoba mi się kilka imion: Antonina, Agnieszka a ostatnio dzięki mojej przyjaciółce przekonałam się do imienia Alicja :) Jeśli chodzi o chłopca, to od zawsze mam sentyment do imienia Antoś ;)

7. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole ?

Moje przedmioty rozszerzone w szkole to: język polski, Wiedza o Społeczeństwie oraz geografia. Trudno wybrać mi ulubiony, ale jeśli musze, to stawiam na geografię :)

8. Jaki jest Twój ulubiony film i serial ?

Hmm, nie mam jako tako swoich ulubionych filmów. Uwielbiam "Kwiat pustyni" oraz "Iluzja". Z pewnością nie jest to cała lista moich top, ale te filmy są szczególnie bliski mojemu sercu. A co do seriali, to uwielbiam "Seks w wielkim mieście", ale tu również lista jest otwarta :)

9. Szpilki czy trampki ?

Jedno i drugie. Czasem są takie dni, że tylko w trampkach czuję się komfortowo, ale bywa też tak (i to częściej), że mam ochotę biegać cały dzień w szpilkach :)

10. Twój ulubiony kwiat ?

Kocham tulipany, żonkile i oczywiści konwalie (kojarzą mi się z miesiącem mojego urodzenia :))

11. Twój ulubiony perfum ?

Na to pytanie, również nie potrafią jednoznacznie odpowiedzieć. Zależy od okazji. Lubię zapach cytrusów, ale także bliskie są mi delikatne, subtelne zapachy :)


Blogi, które zapraszam do zabawy (kolejność przypadkowa)

 

 
 
A oto i moje pytania :)
 
1. Skąd pomysł na nazwę bloga? 
2. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
3. Jakiej rzeczy nie może zabraknąć w Twojej torebce? 
4. Starożytni Rzymianie twierdzili, że zbicie lusterka przynosi 7 lat pecha... Wierzysz w to? 
5. Poznałaś naukowca, który wybudował machinę czasu... Przenosisz się 10 lat w przeszłość czy w przyszłość? 
6.  Czy chciałabyś zmienić miejsce swojego zamieszkania (miasto, kraj)? Dlaczego?
7. Gdzie spędziłabyś wymarzone wakacje? 
8. Jaki jest Twój ulubiony sportowiec? 
9. Wolisz spędzać wolny czas biernie czy aktywnie? 
10. Gdybyś mogła wcielić się w postać z jakiegoś filmu, kogo byś wybrała? 
11. Jaki typ muzyki najbardziej wpada Ci w ucho?

Oczywiście do zabawy zapraszam każde chętne osoby :)

Co u Was słychać? Pogoda, jak najbardziej rozpieszcza :) Mam nadzieję, że tak już pozostanie.


 

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post :) Ci, którzy Cię nie znają, mogą dowiedzieć się wielu rzeczy na Twój temat ;)
    Przyjaciółka odpowiada: "nie ma za co!" :D
    I jeszcze jedno: bardzo fajne pytania wymyśliłaś :P
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. na pytanie czwarte bym podobnie odpowiedziała;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po siódmej nominacji, po prostu poprosiłam o nienominowanie mnie...Wiesz za co kocham twój blog? Za to, że jest tu cudna atmosfera, design, zdjęcia, a posty są ciekawe i mądre. O! Tak jak dziś - fajnie, na temat, interesująco :) Oby tak dalej!
    Masz czas? Wpadnij może coś Cię zainteresuje na moim blogu:
    Impossible1360.blogspot.com

    Buziaki !
    Jula

    OdpowiedzUsuń