9 mar 2014

Zdjęcia- MIX :)

Dziś wpis tak na szybko. Cały czas narzekam na brak czasu, ale to właśnie napięty grafik sprawa, że człowiek żyje. (Ahh, to uczucie, kiedy jest tyle rzeczy do zrobienia :P). Wiosna już zadomowiła się (mam nadzieję, że na stałe!) :) Coraz więcej czasu spędzam ostatnio na świeżym powietrzu. Treningi są o wiele bardziej przyjemne na zewnątrz, aniżeli w domu :)  Z wielką przyjemnością rozpoczynam sezon na biegi! W szkole coraz więcej nauki, ale i to można jakoś przeżyć. W każdym razie nie samą nauką i praca człowiek żyje! Mam nadzieję, że wkrótce znajdę trochę więcej czasu, żeby dodać dla Was jakiś "konkretny" wpis i zrealizować obiecany konkurs :)  Co u Was? Jakieś pomysły na aktywne spędzanie czasu? :P


Ciekawy pomysł na wykorzystanie pustych butelek :) Chwali się! :D


Wiosna <3


Chwila relaksu jak najbardziej wskazana! :P
 

Czas na zdrowe i pyszne jedzenie ;)

Moje miasto nocą <3


Nauka, nauka i jeszcze raz nauka...

No cóż, czasem trzeba :D  Z Kraina :*
 
Jak miło czasem dostać kwity :) I to jeszcze tulipany!

Kubek prawdziwego kibica! Jak na wierną fankę przystało :P

 
 


 
Wszystkich zapraszam do Kraina Fantazji :D Pojawił się bardzo ciekawy wpis o świetnej odżywce do włosów !
Serdecznie zapraszam :)


18 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny wpis, oby takich więcej! ;)
    Jak Cię odwiedzę, to poproszę herbatę w tym kubku! :D
    Hola! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi butelkami :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zaskoczyly mnie te butelki :)
    Recykling przede wszystkim ! :*

    Obserwujemy? Daj znac u mnie :*
    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosennie :) Obserwujemy ? ;> (jesli tak to daj znać )
    threeextremefamilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko, oprócz ostatniego kubka mi się podoba (jestem Cule) :D:D Kocham Nutelle i truskawki!

    Obserwujemy? Ja już :D
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zdjecia, zwlaszcza tulipany i milka <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, pomysł z butelkami rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te tulipany :-) A truskaweczki z chęcią bym pojadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kubek ! :)
    masz ochotę na wspólną obserwację ?
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, z tymi butelkami super! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. thx:)

    zachęcam do wspólnej obserwacji bloga/facebooka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również obserwuję :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. your post is to look forward to! i love it!

    follow my blog http://justrosesarered.blogspot.com and I follow yours immediately!

    love,
    rose

    OdpowiedzUsuń
  15. i like the way you bring topics to your blog! indeed interesting!

    follow my blog and i follow yours immediately!

    love,
    http://justrosesarered.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń