30 kwi 2014

Mała wielka pielęgnacja, czyli Tołpa!

Pogoda idealna, aż chce się rano wstawać! A nawet zaryzykuje powiedzenie, że o wiele przyjemniej zwlec się z łóżka o 6.00 z myślą, że będzie kolejny piękny dzień :) A jak Wy spędzacie długi majowy weekend? :D

Dziś recenzja toniku, który według mnie sprawdza się rewelacyjnie :)

"Kiedy mówimy Mała Wielka Pielęgnacja mamy na myśli codzienne, drobne,
 ale przemyślane czynności, bo uważamy, że to suma  małych rzeczy daje duże efekty"

Choć o firmie Tołpa słyszałam dużo dobrego, nawet testowałam maseczki, to przyznam szczerze, że tonik nawilżający był moim pierwszym "większym" kosmetykiem, który kupiłam z tej firmy. Będąc na zakupach z moją przyjaciółką, trafiłyśmy na przecenę właśnie owego kosmetyku i już wiedziałyśmy, że jest specjalnie dla nas (Tak się szczęśliwie złożyło, że akurat zostały dwa ostatnie produkty! :D). Pierwsze co pomyślałam, to, że tonik ma bardzo estetyczne i wygodne opakowanie. Mała buteleczka (która jak dla mnie wygląda  leczniczo :)) i do tego ma bardzo praktyczne otwieranie (co dla mnie osobiście jest bardzo ważne). Oczywiście, zaraz po wyjściu ze sklepu konieczne było "przetestowanie" zapachu. "Test" również wypadł jak najlepiej. Taki lekki zapach cytrusów jak najbardziej pożądany :D Od producenta dowiadujemy się, że tonik ma nawilżać skórę i przywracać jej odpowiedni poziom pH. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia oraz pozostawia uczucie świeżości. Okazało się, że tonik spełnia wszystkie moje wymagania i zapewnienia producenta :) Kiedy stosowałam go po raz pierwszy, poczułam szczypanie skóry, ale był to chwilowy stan. Chyba większość kosmetyków Tołpy, które używam, przy pierwszej aplikacji wywołuje u mnie lekkie szczypanie. Idealnie nawilża moją skórę (choć akurat z tym nigdy nie miałam większych problemów :)). Tonik świetnie odświeża oraz przygotowuje do dalszych zabiegów kosmetycznych. Nie pozostawia nieprzyjemnego filmu i nie powoduje "ściągnięcia" skóry. Ma idealny zapach, który dosyć długi czas jest wyczuwalny.

Skład toniku


Po toniku przyszedł czas na kolejne produkty. W chwili obecnej używam także: tołpa: dermo face, sebio - mikrozłuszczający żel peelingujący do mycia twarzy oraz tołpa: dermo face, sebio - matujący krem korygujący na dzień. Jak do tej pory żaden produkt z Tołpy mnie nie rozczarował. Postaram się w najbliższym czasie opisać, jak sprawują się pozostałe kosmetyki :)
 P.S
Czytałam recenzje tego kosmetyku i zauważyłam, że osoby, które mają naprawdę duże problemy z suchą i wrażliwą skórą nie polecają tego toniku. Ja w tej kwestii nie mogę się wypowiedzieć, ale jak dla mnie to najlepszy tonik jaki do tej pory miałam okazję testować. :)




Zapraszam wszystkich na mój Instagram :) Zapraszam do wspólnej obserwacji. Dodawajcie w komentarzach linki do Waszych profili, z pewnością odwiedzę! :*

9 komentarzy:

  1. Niestety ja mam bardzo wrażliwą cerę i przez to boję się testować jakichkolwiek kosmetyków. Mam już swój sprawdzony żel do twarzy, peeling i krem.
    Ale zawsze warto poczytać o nowościach :)
    Pozdrawiam i z pewnością będę odwiedzać Cię częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No chyba sama muszę sobie kupić podobny produkt ;)) Świetny, bardzo pomocny post ^^

    zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam suchą skórę, więc możliwe, że u mnie by się nie sprawdził ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz dar pisania ;) My obserwujemy i zapraszamy do nas http://monia-and-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  6. ciekawa recenzja - poszukam tego produktu w moim sklepie :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miewam problemy z suchością cery, ale ten tonik sprawdził się u mnie doskonale, nie wysuszał, ani nie powodował żadnych niepożądanych reakcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog :)
    ciekawa recenzja ;)
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie, a na 100% się odwdzięczę :) http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki z Tołpy. Mam cerę baaardzo problematyczną, a dzięki ich produktom, powoli zaczyna się wszystko normować :)

    Obserwuję :)

    http://zamenaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń