26 lip 2015

Długie wakacje! :)

Bardzoo długo mnie tutaj nie było, trochę z nadmiaru obowiązków, trochę z własnego lenistwa. Najwyższa pora nadrobić zaległości. Ostatnio dużo się u mnie dzieje. Ciężkie miesiące spędzone na przygotowaniach do matury, a potem to już tylko stres związany z egzaminami. Teraz przede mną długie wakacje, a właściwie to już tylko połowa wakacji :/

Hmm na nudę nie mam co narzekać, w tym czasie zdążyłam trochę poszaleć, zostałam studentką (jak to poważnie brzmi :O), spędziłam fantastycznie czas z przyjaciółmi. Teraz druga połowa to czas ciężkiej pracy zarówno przy blogu (muszę tylko przezwyciężyć swoje lenistwo :)), jak i pracy nad sobą. Mam nadzieję, że przy odpowiedniej motywacji wszystko się uda!!

A jak Wam mijają wakacje? :)


Kilka dni w Sopocie skutecznie poprawiło mi humor i pomogło odpocząć po egzaminach.
I love Sopot <3








 Wrocław zachwyca swoim pięknem!



Najwyższa pora teraz popracować na sobą! Zamierzam poprawić nieco swoją formę i powrócić do regularnych ćwiczeń. Mam nadzieję, że mój upór (który nie zawsze ujawnia się w tych kwestiach co powinien :P), okaże się tym razem pomocny i przydatny :) Póki co podjęłam wyzwanie 30 dni bez słodyczy (przyznaję się, że nie do końca mi się to udało, ale nie poddaję się!). Może Wy polecicie mi jakieś sprawdzone ćwiczenia, wyzwania? 




2 komentarze:

  1. Możemy się nawzajem motywować, bo ja także zamierzam połączyć wolny czas z aktywnym trybem życia, zobaczymy, co mi z tego wyjdzie ;) Świetnie by było, gdybyś zorganizowała na blogu jakąś serię wpisów dotyczących Twojej drogi do wymarzonej sylwetki, to mogłoby być inspiracją dla wielu z nas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało :) Myślę, że dzięki wzajemnej motywacji, wszystko się uda! Dzięki za świetny pomysł :* Obym tylko przezwyciężyła swoje lenistwo, a obiecuję, że na blogu pojawi się taka seria wpisów :)

      Usuń